IT Support, Rollout Techniker Lead Support
- Verfügbarkeit einsehen
- 4 Referenzen
- auf Anfrage
- 65795 Hattersheim am Main
- Weltweit
- ur | en | de
- 15.01.2023
Kurzvorstellung
Auszug Referenzen (4)
"[...] [...] war in der zweiten Jahreshälfte 2018 als IT Specialist im Frankfurter Büro von Visa beschäftigt."
7/2018 – 1/2019
TätigkeitsbeschreibungTechnical Support Analyst (Level 1 & Level 2)
Eingesetzte Qualifikationen2nd & 3rd Level Support, IT-Support (allg.)
"Yes, I confirm that Mr. [...] was working in my team as IT Desktop Support Analyst, with satisfaction mine and of our users. I highly recommend him."
10/2015 – 7/2018
TätigkeitsbeschreibungIT Desktop Support Analyst (Level 1 – 3)
Eingesetzte Qualifikationen1st Level Support / UHD, 2nd & 3rd Level Support
"Perfekt Mitarbeiter"
5/2012 – 9/2015
TätigkeitsbeschreibungIT Hardware & Network Support (Level 1 – 3)
Eingesetzte Qualifikationen2nd & 3rd Level Support
"H. R. estuvo trabajando en nuestra empresa des el 2006 hasta el 2011 como jefe del servicio tecnico. Un saludo."
6/2006 – 7/2011
TätigkeitsbeschreibungIT Hardware & Network Support Technician
Eingesetzte QualifikationenIT-Support (allg.)
Qualifikationen
Projekt‐ & Berufserfahrung
4/2019 – 11/2020
Tätigkeitsbeschreibung
Very good written and spoken English and German language skills (Business and IT)
Previous experience in the implementation of rollout projects/ rollout management
Experience in Service Desk Support/ User Hypercare
IT Administration skills (various platforms, data migration tools, etc.)
Profound knowledge about the Control Panel of Active Directory, Exchange technology, Skype for Business. Experience in cross-forest migrations (First experience in SCCM)
Good coordination skills
Job description
Be part in the organising team and bring your 2nd Level skills into this project
Execution of technical migration activities
Arrangement of appointments with international users
Determination of the weekly user batch
Performing of user hypercare activities
Documentation of migration results and activities
Computer Engineering
2/2019 – 3/2019
TätigkeitsbeschreibungIT Desktop Support – Level 1 & Level 2
Eingesetzte Qualifikationen1st Level Support / UHD, 2nd & 3rd Level Support
7/2018 – 1/2019
TätigkeitsbeschreibungTechnical Support Analyst (Level 1 & Level 2)
Eingesetzte Qualifikationen2nd & 3rd Level Support, IT-Support (allg.)
10/2015 – 7/2018
TätigkeitsbeschreibungIT Desktop Support Analyst (Level 1 – 3)
Eingesetzte Qualifikationen1st Level Support / UHD, 2nd & 3rd Level Support
5/2012 – 9/2015
TätigkeitsbeschreibungIT Hardware & Network Support (Level 1 – 3)
Eingesetzte Qualifikationen2nd & 3rd Level Support
6/2006 – 7/2011
TätigkeitsbeschreibungIT Hardware & Network Support Technician
Eingesetzte QualifikationenIT-Support (allg.)
Ausbildung
Lahore
Über mich
Multitasking
Self-Motivated
Teamwork Skills
Weitere Kenntnisse
Persönliche Daten
- Englisch (Fließend)
- Deutsch (Fließend)
- Spanisch (Fließend)
- Urdu (Muttersprache)
- Europäische Union
Kontaktdaten
Nur registrierte PREMIUM-Mitglieder von freelance.de können Kontaktdaten einsehen.
Jetzt Mitglied werden